ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

Γ' ΤΑΞΗ

 



ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

















 ΑΠΟΣΤΟΛΗ  ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ :    fonikolaos@sch.gr


ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 https://eclass11.sch.gr/courses/1901226181/






ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ  Γ ‘  ΓΥΜΝΑΣΙΟ

ΕΡΕΥΝΑ. Ο όρος έρευνα στις καθημερινές εκφράσεις φέρεται με πολλά αντικείμενα εφαρμογής. Περισσότερο φέρεται με μια εξειδικευμένη σημασία τη συστηματική, αντικειμενική και εξακριβωμένη αναζήτηση πληροφοριών προς επίλυση κάποιου προβλήματος. Μεταξύ τους ΟΙ διάφορες έρευνες διαφέρουν ως προς τις προθέσεις, τα μέσα αλλά και τον βαθμό σεβασμού των επιστημονικών αρχών εκ μέρους των διαφόρων ερευνητών.

Σε γενικές γραμμές η έρευνα αποτελεί πρωταρχικής σημασίας διαδικασία για τν ανάδειξη, συγκρότηση και προαγωγή τω επιστημών, όπου μέσω αυτών επιχειρείται ευρύτερα η βελτίωση των συνθηκών της ζωής των ανθρώπων.

ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΩΝ . Βασική διάκριση των διαφόρων ερευνών λαμβάνοντας υπόψη  α) τον τρόπο διαδικασίας τους είναι οι μη πειραματικές και οι πειραματικές έρευνες   β) ανάλογα του αριθμού των ερευνητών σε ατομικές και ομαδικές έρευνες και γ) ανάλογα του σκοπού σε γενικές ή θεωρητικές και σε εφαρμοσμένες έρευνες.

 Γενικά  οι μη πειραματικές είναι επιτόπιες έρευνες που περιορίζονται σε κάποια περιγραφή καταστάσεων παρά σε σχέσεις με αιτιώδη συνάφεια. Αυτές εκτείνονται κυρίως σε πληθυσμιακά δείγματα, απ’ όπου οι ερευνητές εξάγουν διάφορα συμπεράσματα κατανόησης ή ερμηνείας των προς έρευνα φαινομένων. Σ’ αυτού του είδους ερευνών συγκαταλέγονται εκτός του μεγάλου πλήθους δημοσκοπήσεων, των λεγόμενων γκάλοπ, η ιστορική έρευνα καθώς και η περιγραφική έρευνα.

Οι πειραματικές έρευνες συμπεριφοράς ασκούνται σε περισσότερα πληθυσμιακά δείγματα όπου προυποθέτουν μακρά εξέταση φαινομένων προκειμένου να εξαχθεί μια θεμελιωμένη ερμηνεία.

Μεθοδολογικό σύστημα

Γενικά η έρευνα βασίζεται στις ίδιες μεθόδους που ακολουθούν τόσο οι Επιστήμονες συμπεριφοράς όσο και Φυσικές επιστήμες και οι οποίες είναι

1. παρατήρηση    2.πειραματική μέθοδος  3.στατιστική μέθοδος και είδη αυτής  4. Μαθηματική μέθοδος 5. Συγκριτική μέθοδος 6.γενετική μέθοδος  7 .κοινωνιομετρία8. κλινική μέθοδος.

Όλες οι παραπάνω συνεπικουρούνται με διάφορες συναφείς  τεχνικές (ερωτηματολόγια, τεστ) καθώς και όργανα μέτρησης (κλίμακες εκτίμησης αναλύσεις, συνεντεύξεις). Γενικά στο σύνολο τους πραγματοποιούνται σε τρία κοινά βασικά στάδια στρατηγικής-τακτικής.

1.το στάδιο προπαρασκευής

2.το στάδιο εφαρμογής

3.το τελικό στάδιο της λεγόμενης σύνταξης της τελικής αναφοράς

ΠΕΙΡΑΜΑ

1.παρατήρηση ενός φαινομένου κατά τις κατάλληλες συνθήκες οι οποίες μπορούν να ξαναδημιουργηθούν, σκοπό τον έλεγχο μιας επιστημονικής θεωρίας.

2.δοκιμή μιας μεθόδου ή μιας προσέγγισης για να διαπιστωθεί αν είναι κατάλληλη για μια ορισμένη χρήση

3.εφαρμογή ενός σχεδίου που δεν έχει δοκιμαστεί, με την ελπίδα ότι θα  επιτύχει.

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ

Η δοκιμή που γίνεται για να ελεχθεί η ορθότητα μιας μεθόδου ή μιας άποψης.





ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ WORD ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 

1. Γραµµατοσειρά Times New Roman ή Arial 

 2. Μέγεθος γραµµατοσειράς 12 για το κείµενο (πεζά) και 14 ή 16 για τίτλους. 

 3. Μέγεθος περιθωρίων 2,5 εκατοστά (αριστερά, δεξιά, πάνω, κάτω). 

 4. Στοίχιση κειµένου πλήρης, και κεντρική για τους τίτλους. 

 5. Εσοχή ενός εκατοστού στην αρχή κάθε παραγράφου. 

 6. ∆ηµιουργία υπότιτλου (εισαγωγή κεφαλίδας ή υποσέλιδου) µε περιεχόµενο τον τίτλο της εργασίας.

 7. Εισαγωγή αρίθµησης σελίδων.



ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ




 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΙΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

Εξώφυλλο

-Πρόλογος .γράφουμε για ποιο λόγο επέλεξα το θέμα αυτό

Περιεχόμενα

Μέρος 1 Διατύπωση του προβλήματος

Κεφάλαιο 1. Παρουσίαση του προβλήματος

Α. Εισαγωγή – γενικά στοιχεία

Τι είναι………… ιστορική αναδρομή

Β .Παρουσίαση του προβλήματος

Θέματα μελέτης

  1. Πόσοι μαθητές από τη Τρίτη τάξη γνωρίζουν σχετικά με ………..

  2. Ανάπτυξη του θέματος

  3. Μέτρα προφύλαξης

ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ

Στην έρευνα αυτή θα εξετασθούν τα θέματα με την …………

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

Ανεξάρτητη. Τα αγόρια σε σχέση με τα κορίτσια

Εξαρτημένη. Τι γνωρίζουν για την …………..

Κεφάλαιο 2.Σκοποί της έρευνας

Σκοπός της έρευνας να μελετηθεί η γνώση των μαθητών της τρίτης γυμνασίου

σχετικά με την………

Κεφάλαιο 3. Παρουσίαση κοινωνικών αναγκών

Να καταγράψουμε τις γνώσεις των μαθητών για …………..μέσα από την διαδικασία αυτή θα κερδίσουμε πολλά θα γνωρίσουμε το …………και θα βρούμε τους

Τρόπους αντιμετώπισης

Κεφάλαιο 4.Ορισμοί

Αναφέρουμε ότι ορισμούς θα χρειασθεί

Κεφάλαιο 5. Διαμόρφωση της υπόθεσης

*Αν γνωρίζουν οι μαθητές της τρίτης γυμνασίου για……..

*Εάν έχουν έρθει οι μαθητές σε επαφή………

*Εάν γνωρίζουν τις συνέπειες…….

*Εάν κρίνουν σήμερα η ενημέρωση είναι επαρκής

* Εάν γνωρίζουν ποιοι έχουν ευθύνη

Κεφάλαιο6. Παράγοντες που δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της έρευνας

*το φύλο

*τόπο κατοικίας

*κοινωνική τάξη

*οικονομική τάξη

Κεφάλαιο 7. Όρια και περιορισμοί της έρευνας

ΟΡΙΑ

Τα αποτελέσματα της έρευνας ισχύουν μόνο για τους μαθητές της τρίτης

Γυμνασίου σχολικού έτους…..

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ

Αυτά που πιθανόν θα επηρεάσουν την αξιοπιστία της έρευνας και δεν θα

Βγάλουμε σωστά αποτελέσματα είναι *είδος ερωτηματολογίου και ερωτήσεις

*την διάθεση που θα έχει ο καθένας *χαρακτήρας ανθρώπου

ΜΕΡΟΣ 3

Κεφάλαιο 8. Η μέθοδος της έρευνας

Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα ήταν η μέθοδος ερωτηματολογίου και η διαδικασία ήταν η εξής.1. απόφαση έναρξης της έρευνας 2.Διατύπωση σκοπών – υποθέσεων 3. Κατασκευή ερωτήσεων 4. Διαμόρφωση ερωτηματολογίου 5. Καταγραφή απαντήσεων 6.στατιστική επεξεργασία των στοιχείων 7. Κατασκευή πινάκων 8. Ερμηνεία αποτελεσμάτων.

ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ

Α

Η έρευνα διεξήχθη στην τρίτη γυμνασίου με ……μαθητές και τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από όλους.

Β. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε ετοιμάστηκε από εμένα

Γ .τρόπος επεξεργασίας δεδομένων έγινε με στατιστική μέθοδο.

Κεφάλαιο 9. Ερμηνεία αποτελεσμάτων - συμπεράσματα

Κεφάλαιο 10. Προτάσεις για συμπληρωματική έρευνα στο μέλλον από άλλους ερευνητές.

1.Να επαναληφθεί η έρευνα σε άλλη σχολική χρονιά

2.Να επαναληφθεί με άλλο ερωτηματολόγιο

3.Να γίνει σύγκριση κατά φύλο και όχι σε όλους τους μαθητές




Π








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Α & Β ΤΑΞΗΣ 2023 2024